کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9167 | مشاهده و دانلود: 737834996 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/13 | اعضاء: 316435 | نظرات: 37893
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و روز معلم گرامی باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

دوربین سه بعدی برای آیفون های آینده

به گزارش سافت گذر به نقل از سبد نیوز؛ اپل در روزهای اخیر سری جدیدی از امتیاز فناوریهای جدید خود را ثبت کرد که در میان آنها یک فناوری جدید سه بعدی برای دوربین وجود دارد که قادر است تصاویر استاتیک و متحرک را پخش کند و آنها را از طریق استفاده از حسگرهای عمق که برپایه لیزر ، رادار و لیدار قرار گرفته اند به سه تصاویر سه بعدی تبدیل کند.
برپایه این پروژه ها، سه بعدی تنها نوآوری دوربینهای آینده اپل نخواهد بلکه فناوریهای جدید کوپرتینو، رنگ تصاویر و تشخیص چهره را هم بهبود خواهند بخشید و حتی حالات صورت را ترکیب می کنند.
اپل اولین شرکتی نیست که دستگاهی با قابلیت پخش سه بعدی تصاویر را به بازار عرضه می کند اما می تواند تنها شرکتی باشد که دارای دوربینی سه بعدی است که سطح جزئیات آن در حق امتیاز نشان داده شده است.
بنابراین، نه تنها موقعیت فضایی اجسام در میدان دید، بلکه همچنین عمق خود اجسام نیز در دوربین سه بعدی آینده اپل دیده می شوند.
براساس گزارش اپل اینسایدر، به اعتقاد کارشناسان، زمانی که این دوربین وارد بازار شود می تواند حرفهای بسیاری برای گفتن داشته باشد.
فناوری تصویرسازی سه بعدی جدید اپل قادر است به طور کامل اجسام را در فضا بازسازی کند و با ادغام دوربینهای چند حسگری که توانایی تولید تصاویر قطبی شده و غیر قطبی شده را دارند یک تصویر سه بعدی کمیاب را ارائه می کنند.
انتظار می رود که دوربین سه بعدی اپل تا دو نسل آینده محصولات این شرکت به ویژه آی- فن ، این دستگاهها را همراهی کند.

اپل نرم افزار جدیدی را اختراع کرده است که جهت یابی و موقعیت یابی جنبش پذیر را روی یک مدل سه بعدی ارائه می کند

این تصویر در خصوص نقش نقطه تماس سطح عادی در این اختراع اپل توضیح می دهد
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 8552 گروه خبری: اخبار موبایل و تبلت منبع خبر: sabadnews.com تاریخ خبر: 1391/01/23 تعداد مشاهده: 2146
کلید واژه ها: ,
سافت گذر